Jumaat, 13 Julai 2012

Teduhan Kasih




rasanya ramai yang kaki novel dah dapatkan novel teduhan kasih dari marissa nie kan...

org lain dah khatam oshin baru aje nk membeli & dah pon

selamat khatam kesemuanya sabtu lepas.

itu pon banyak halangan nk habis baca novel nie...tao aje la

si pengacau acha x bg mama bermalas-malasan sambil layan novel

yerla kalau x sapa nak layan die kan...

hehehe...cian acha.....

^_________^


jOm layan sinopsis teduhan kasih :


" Kau ingat dengan anak ni kau boleh paksa aku ubah keputusan aku? Kau nak ugut aku dengan anak kau ni? Eh! Kau jangan haraplah aku akan ikut kehendak kau. Aku tetap ceraikan kau!" -RYZAL.

Sampainya hati Ryzal, hanya kasihnya sudah tertumpah buat Ayu teman baikku sendiri, tergamak dia menyingkirkan aku dalam keadaan begini. Ketika aku mengandungkan anaknya, dia melafazkan talak.

Dan ketika aku merasakan aku sudah tiada siapa-siapa lagi di dunia ini dan jalan yang bakal aku lalui sangat gelap, dia hadir menyuluh kegelapan itu. Sekali gus meletakkan aku di tengah-tengah persimpangan di antara keikhlasan dan kenangan semalam.

"Sebab kita ada Adam. Kita nikah sebab Adam. Apapun yang berlaku, kita hanya fikirkan tentang Adam. Lagipun abang dah bosan hidup begini. Hidup abang benar-benar kosong. Tapi sejak abang kenal Adam, seperti hidup abang terisi dengan sesuatu. Abang mahu kita hidup sebagai sebuah keluarga. Abang tahu pintu hari Iffa tidak akan terbuka untuk mana-mana lelaki lagi, tapi tolong fikirkan cadangan abang ini." -EHSAN.

Aku benar-benar terperangkap. Sedangkan lelaki yang aku cintai separuh nyawa juga dengan mudah berlaku curang. Inikan pula dia, lelaki yang aku sendiri sedia maklum akan masa lampaunya yang kotor. Kelak akan adakah bahagia untuk aku dan anakku? Namun aku tahu hanya dengan Ehsan saja kami menumpang teduh.



sapa - sapa yang x dptkan lagi novel nie better dapatkan...

memang best cerita die...

terbaekkk la.....

" jatuh chenta dengan ehsan.....veryyy loving,caring husband "

p/s : nak beli novel sebenarnya saya isteri dia

maaf jika ku x sempurna plak

suami saya ustaz

:)

2 000 sayang oshin:

aTy _faRed~ berkata...

lame giler tak beli n bace novel..sedang dolu2..novel ni buat koleksi..sekarang anak kecik dah tak sempat nak hadap..hurrmmm...

oshin-jamel berkata...

@aTy _faRed~: boleh lg nk baca...tggu ank tdo ble la start membaca..hehe

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket