Selasa, 27 November 2012

Hari Graduasi Taska Permata Acha

tarikh    :  03 november 2012
hari        :  sabtu
tempat  :  dewan sri inderapura , ktn, pahang

--------------------------------------------------------------------------------------------- 
lambat btl mama post...dah nak hujung november... :p
---------------------------------------------------------------------------------------------

entry bergambar ajela yer....layanzzzzz....



tempat kejadian....


acha yang pada mulanya ayu bertudung....



Hari Graduasi Tabika Kemas Dun Inderapura

dekat 15 tabika kemas juga yang ambil bahagian

banyakkk kan....


*** part yang persembahan x snap pic sebab oshin record video **

patutnye acha masuk  persembahan tue..tp cikgu kata acha mcm nak x nak aje

wat masa praktis n cikgu kata acha xnak masuk so xdela acha dctu...

alahai..anak..anak......bila oshin tanye reason kenapa xnak masuk...katanya 

sebab ade budak lain(budak² taska permata 1 lg pon ade juga sama-sama wat 

persembahan dalam tue) kononnye malu+ x kenal...aduyaii..acha..acha...

kalau x die la heroinnye kan...nakal x habis - habis...hehehe


sambung entry bergambar  :






 tudung dah hilang... :p








pic atas pentas x sempat nk snap sebab cikgu acha 
minta tlg  snap guna camera die..huhu..sdey!


tamat 








6 000 sayang oshin:

Tina Othman berkata...

dapat hadiah apa grad tu?

FARAH deeb berkata...

Alaa tomei tomei! Memang bestkan gi majlis grad cam ni. Bangga sampai rase nak nanges hahaha... (seb baik den dah lepas. Tak tau la kot kalau teraccident lepas ni, tempuhilah balik pengalaman ni kat adik Rayyan haha...

♥ Wina ♥ berkata...

comel...comel!

oshin-jamel berkata...

@Tina Othman:dpt bekas pensel ngn btl air jer kak tina...bdk 4y kan...bkn sekolah lg..hehe

oshin-jamel berkata...

@FARAH deeb:wat2 la terbabas kak deeb..kekeke....mmg rasa nk nanes kan..terharu gler..beso dah ank aku(kata dlm hati..hahaha)

oshin-jamel berkata...

@♥ Wina ♥:tq aunty wina ♥

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket