Khamis, 1 November 2012

Bila Saya Sakit



Rasanya dah lama oshin x sakit...lagi - lagi batuk..

rasanya tahun lepas sebelum raya dekat sebulan 

jugala oshin kena batuk yang agak teruk...

dah makan macam-macam ubat tp x baik- baik juga...

Nie lepas raya haji baru nie datang balik batuk dan selsema....

yang parahnye batuk la...

xtahan dibuatnye...baru masuk hari ke 4 dah teruk bebenor bunyinye...

sampai kalau dah bunyi kong.kong...king..king tue memang teruk la kan....

yang x tahan tue sakit dada dibuatnye...

cam lelah pulak....

alahai....semput i...hahahahaha

tutup mulut yer anak-anak kalau batuk..... :p



 haaa..niela ubatnye yg bg oshin mujarab kalau batuk+berkahak nie..

sebab 1 thn yang lepas , pas oshin minum ubat batuk nie , 

alhamdulillah baik sepenuhnya... 2,3 hari minum dah baik...


muka mcm org demam ...suara pon dah serak-serak dah...karok syiokk nie...hehe


harap - harap batuk kali ini cepat baik....sebab sabtu nie 3hb nak pergi konvo acha...

kalau batuk manjang kang kesian plak mak bapak yang duduk 

sebelah oshin kan..hehehehe

6 000 sayang oshin:

FARAH deeb berkata...

Siannye.. cuaca la Oshin. Kitepun habes anak-beranak batuk selsema. yg kecit beso Acha pun demam panas. Betulkan taim batuk tu yang tak tahan. Macam ayam berkokok dah bunyiknye agaga... Erm kat sini takdelah Tamsolo tu huhuu... telan madu jelah jawabnya hehe. Bagus gak batuk dan selsema kat orang tau Oshin sebab tu cara nak menyebarkan kepada orang lain. Bile kuman tu dah hinggap kat orang lain, otomatik kite sihat sebab kuman tu dah pindah hahaha... jahat tak???

oshin-jamel berkata...

@FARAH deeb:tue la..kakak sy kata kt klinik dia mmg pnh la org demam nie..doc kata virus nie..hehe...sy pon rsenye jangkit ngn acha nie..elok die baik sy yg kena..cam btl ape yg akk kata tue kan..haha..nnti ble la sje2 btuk kt orglain kan..hahaha...klu tao td sy batuk kt bos..wakakak(jaat tol pkje nie)! eh..xde ker kak..cr kt farmasi kak..sy pon beli kt farmasi jer nie....try la

Mama Likha berkata...

kong kong kingg kingg huhu.. smoga cpt baik yer.. wahh acha nk konvo dah erk.. hikss.. congrats !

oshin-jamel berkata...

@Mama Likha:maceh mama likha....ala...konvo bese2 aje...hahaha....sbb bjr kt kemas kan :)

ct n honey berkata...

Hrp cpt sembuh.
saya ada buat GA.Hadiahnya handmade bag.kalau sudi jomlah join sekali
http://cthoney.blogspot.com/2012/11/handmade-bag-ct-n-honey-1st-giveaway.html

oshin-jamel berkata...

@ct n honey: maceh yunkkk..ok..insyaALLAH sy join k :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket