Jumaat, 6 Januari 2012

Permulaan 2012



Salam Jumaat semua..rasanya x terlambat lagi tuk oshin ucapkan 
 
 

semoga tahun baru ini memberi erti & semangat baru tuk oshin dan 
 
semua tuk teruskan kehidupan :)

bagi oshin permulaan tahun baru tahun nie agak mencabar sedikit 
 
sebab acha masuk taska baru ,maka banyak perkara yang harus dilakukan 
 
seperti budak nak masuk darjah 1 la.pendaftaran dan juga peel yang x boleh dibuang 
 
iaitu x mao pg taska n menangis...yang nie nanti oshin citer kan entry lain k :)
 
jumpa lagi ..bye!
 


 
 

6 000 sayang oshin:

Farah Shamsudin berkata...

biasala tu mama oshin. bila dah kena g taska tu, mesti menangis.. baru lagikan..

Tina Othman berkata...

wah tanteknya umah baru, nak jugak lah mcm ni

Nurfaizah M Nor berkata...

happy new year oshin! moga2 tahun 2012 ni akn lebih baik dari tahun yg sebelumnya...mmuuahhh!

oshin-jamel berkata...

@Farah Shamsudin: tue la farah..sbb taska br kan..klu yg lama punye confirm x nanes..hehe

oshin-jamel berkata...

@Tina Othman: hehehe..maceh kak tina..berkat air tgn kak deeb :)

oshin-jamel berkata...

@Nurfaizah M Nor: aminnn kak iza...

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket