Jumaat, 1 Julai 2011

TAMAT SUDAH...

Hampir dekat 3 mlm oshin abiskan novel nie...

lambat kan...sbbnye...

oshin hanye memperuntukkan baca di sebelah mlm...

yerla siang kan keje...

kata org klu bce sekerat-sekerat x syiok ..

tp bagi oshin x..sme jerk...janji feel harus lebey ok!!

part sdey harus nanes..part lawak harus gelak,...

pernah gak bw nOvel pg opis ..tp mmg x terbace punye..

plak tue xkan la nk nanes kt opis kan..

nOvel ape yg oshin bace..

jeng..jeng..jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


SINOPSIS:"Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatandriver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver", marah Mak Timah.
"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius."Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang.Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

~dpt dr cnie!~


p/s : mmg syiokk wooo bce nOvel...tggu nOvel dr kak leen plak




7 000 sayang oshin:

risa berkata...

rajinnya baca...
akak ni bila lah ada masa haishhh

oshin-jamel berkata...

hehehhe!!!bila mlm menjelma ble la bce..hehehhe!!!!

Tina Othman berkata...

best tak?? dapat murah ke hehe ktina mmg giler novel

oshin-jamel berkata...

kak tina : best....hehehhe!!! murah kan.....

i am ain berkata...

wahhh novel ni BEST GILER! ain dah baca. :DD

kakchik@ella berkata...

kc da baca, oshin. best gila .. siap bengkak2 mata nanges. sanggup tak tido mlm .. 2 ari .. KHATAM!!! hahaha

oshin-jamel berkata...

i am ain : kan....sgt2 best..... hehe

kak kc : wahhhh...akk pon layan novel ek...hhehehe!!tue la kan..pompuan emo lebey klu bce novel nie...heheh!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket