Ahad, 26 Jun 2011

kecewa!!!!

tak tahu camne nk kata
x tahu ape yg ptt ditulis
hati terasa sgt2 sedey..
terluka.... sgt2 terluka
bagai dihiris ngn pisau yg amat tajam
dah lama x rasa camnie
adakah aku yg terlalu bodoh!!
adakah aku yg terlalu mudah percaya pd seseorg??!!!

kenapa semuanye terjadi padaku?
kenapa aku x boleh kecapi bahagia seperti org laen..
wahai angin terbangkan la segala kedukaan yg ada dlm dr ku....
pergi jauh2....

aku x ske..aku benci!!!!!
mlm ini aku menangis lagi....

:'(

12 000 sayang oshin:

eliyaezlinalias berkata...

Jgn bersedih sayang

boy berkata...

nape yang...???!!!
tabahlah menghadapi dugaan...
ade hikmah nye disebalik ape yg berlaku..... sabar ye...
jom kite ngeblog, bg sejukkkkk n tmbh manisss.... hehe

risa berkata...

kenapa ni oshin..
meh bahu akak ada empuk ni
kalau nak luahkan boleh je..

Ibu Darwisy berkata...

oshin..nape ni?

oshin-jamel berkata...

kak eliya : maceh kak

kak risa,ibu darwisy& boy : xde ape..kecewa ngn dr sendiri aje...dah dlupekan pon!hehhe!!

oshin-jamel berkata...

kak eliya : maceh kak

kak risa,ibu darwisy& boy : xde ape..kecewa ngn dr sendiri aje...dah dlupekan pon!hehhe!!

Yana, mama falisha berkata...

aikk... nape kuar name boy... bkn mama falisha.... hahaha.... account sape la ai gune tu...

oshin-jamel berkata...

mama yana : lorr..yer ker?!!aiyak!!!tp pg td sy tekan kt nme kua blog org len..heeheh!!sdh la akk..hehehhe!

Ummiakid @ lily berkata...

sabar itu indah dan dugaan itu bukan penghalang bahagia tetapi sebagai landasan kekuatan utk mengecapi nikmat bahagia...

oshin-jamel berkata...

ummiakid : maceh kak lily....sy akn cbe tuk kuat..x mo sdey² dah!

Mummy Irish@honey berkata...

hohoho..npe mama??? namp sedih2 la...

oshin-jamel berkata...

mummy irish@honey: hehehe!!tue aritue,,skg dh x sdey lg...hehehhe!!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket